چهارمین جشنواره تبلیغات ايران بعد از ظهر امروز دوازدهم دی ماه با شعار "خلاقیت، اثربخشی و حق انتخاب مشتری" در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.
در این مراسم دکتر سلطانی فر معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و شمار کثیری از استادان و متخصصان عرصه های روابط عمومی و تبلیغات حضور داشتند.
بر اساس این گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست در چهارمین جشنواره تبلیغات ایران موفق به کسب تندیس طلایی و لوح سپاس اثر برتر تبلیغاتی در بخش "فعالیت های ترویجی روابط عمومی شد.
همچنین در بخش های "طراحی و معماری گرافیکی" و "تبلیغات حمایتی" از روابط عمومي شركت با اهداي نشان و تنديس ویژه تقدير شد.
در همین ارتباط کارشناسان روابط عمومی صبح امروز در کارگاه های آموزشی جشنواره با محوریت "تبلیغات هوشمند و دیجیتال " و " تولید محتوای تبلیغاتی" با حضور اساتيد برجسته صنعت تبلیغات نیز شرکت نمودند.
پروفسور احمد روستا پدر بازاریابی ایران، دکتر محمود دهقان استاد دانشگاه و رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت های تبلیغاتی، دکتر محمود محمدیان استاد برجسته بازاریابی و تبلیغات، دکتر جواد قاسمی رئیس خانه روابط عمومی ایران و دکتر علی فروزفر مدرس دانشگاه از جمله مهمانان این همایش بودند. |