پنجشنبه 30 فروردين 1403

 
 
     
 
     
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
آگهي درهموطن 
اخبار در موبايل 
آرشيو روزنامه 
تماس با ما 
توصيه روز
:: بازار کامپيوتر ::
معرفی تبلت چهار هسته‌يی شرکت ASUS‎
:: نکته آموزشی ::
چگونه گوشی اورجینال را از تقلبی تشخیص دهیم؟

اخبار داخلی فناوری اطلاعات نعمتی: ارائه خدمات با کیفیت مهمترین اصل مشتری مداری است

 
 

دوشنبه 19 آذر 1397

نعمتی: ارائه خدمات با کیفیت مهمترین اصل مشتری مداری است

 
 

معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل در جلسه ارزیابی واحدهای اجرایی شبکه پستی گفت: ارائه خدمات با کیفیت مهمترین اصل مشتری مداری است که می تواند در جهت افزایش رضایت آنان و حفظ حقوق شهروندی نقش موثری داشته و نهایتا توسعه بازار را به دنبال داشته باشد.

مهندس نعمتی بعد از ظهر امروز در جلسه ارزیابی عملکرد استان ها براساس برنامه استراتژیک گفت: تولید خدمت وظیفه ذاتی و حاکمیتی پست است و سیاست راهبردی شبکه ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات، با نازلترین قیمت و آسان ترین شکل ممکن است. وی با بیان اینکه رویکرد پست کشور استفاده از فناوری های نوین در ارائه سرویس ها و خدمات است خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم که با بهره گیری از همه فضاها، امکانات و ظرفیت های موجود، در مسیرایجاد تحول در شبکه حرکت کنیم.
مدیر عامل تاکید کرد: بایدبه تعهداتمان در هر سرویس به دقت عمل کرده و برای این منظور لازم است نظارت های مستمر بر روند اجرای امور با نگاه اصلاح و بهبود صورت گیرد.
معاون وزیر داشتن برنامه قوی و هوشمندی در استفاده از فرصت ها را دو عمل مهم در پیشبرد شبکه عنوان کرد و گفت: بی تردید با برنامه ریزی دقیق و استفاده از فرصت ها می توانیم شرایط شبکه پستی را بهبود داده و زمینه حضور موفق در بازار خدمات پستی را فراهم سازیم.
رئیس هیئت مدیره در ادامه به اهمیت جذب بازار های جدید و درآمد پایدار اشاره کرد و گفت: همسو با جهت گیری پست های دنیا به سمت امانت و بسته ضروری است نسبت به راه اندازی سرویس های بومی و محلی در استان ها و شهرستان ها اقدامات جدی صورت گیرد.
مهندس نعمتی تقویت دولت الکترونیکی و شفافیت مالی را از سیاست های کلان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برشمرد و افزود: بر همین اساس باید نسبت به اجرای پروژه ملی جی نف که از طرح های کلان اقتصاد مقاومتی نیز می باشد اهتمام ویژه ای صورت گیرد.
مدیرعامل نیروی انسانی قابل و توانمند را یکی از عوامل موفقیت شبکه پستی دانست و گفت: شرکت ملی پست به لحاظ دارا بودن نیروی شایسته، متخصص و باتجربه بسیار غنی است و می توان با استفاده از این فرصت، به ارتقای شبکه کمک نمود.
رئیس هیئت مدیره در ادامه در خصوص اهمیت ارائه آمار و اطلاعات مستند و صحیح گفت: این امر می تواند به مسئولین در جهت انجام برنامه ریزی دقیق و سرمایه گذاری درست در بخش های مختلف کمک شایانی نماید.
مهندس نعمتی در پایان با توصیه به صرفه جویی به عنوان یکی از مباحث جدی دولت در همه زمینه ها خاطر نشان کرد: همدلی و همراهی مجموعه مدیران و کارکنان می تواند توفیق شرکت در مسیر تعالی و موفقیت را به همراه داشته باشد.

 
 
   
 
تحليل
:: اقتصادی ::
شارژ اضافی ۱۲۰هزار تومانی «یارانه‌ها» ذخیره نمی‌شود/ نحوه بهره‌مندی از این شارژ
:: فناوری اطلاعات ::
آغاز دور جدید حراج شماره‌های رند همراه اول
:: روی خط جوانی ::
چه زمانی برای اولین بار بگوییم "دوستت دارم"
:: ورزش ::
همه چیز درباره خویچا کواراتسخلیا، مارادونای گرجستانی
:: فرهنگ و هنر ::
قلم مقدس به‌دنبال معرفی اسوه برای نسل خبرنگاران است
:: حوادث ::
مرد تهرانی زن سابق خیانتکارش را کشت و خودکشی کرد

يادداشت
:: فناوری اطلاعات ::
تاکید بر توسعه زیرساخت و سرویس های ارزش افزوده پیام رسان ها

 
     
   
     
     
    ::  تماس با ما  ::  درباره ما  ::  sitemap  ::  آگهي درهموطن  ::
کليهء حقوق متعلق است به روزنامهء هموطن سلام. ۱۳۹۳ - ۱۳۸۳
طراحی و اجرای سايت : شرکت به نگار