دوشنبه 10 ارديبهشت 1403

 
 
     
 
     
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
آگهي درهموطن 
اخبار در موبايل 
آرشيو روزنامه 
تماس با ما 
توصيه روز
:: بازار کامپيوتر ::
معرفی تبلت چهار هسته‌يی شرکت ASUS‎
:: نکته آموزشی ::
چگونه گوشی اورجینال را از تقلبی تشخیص دهیم؟

اخبار داخلی اقتصادی مهندس نعمتی : اصل مشتری مداری، بهبود کیفیت و خدمات رسانی مطلوب از اهداف پست می باشد

 
 

چهارشنبه 4 مهر 1397

مهندس نعمتی : اصل مشتری مداری، بهبود کیفیت و خدمات رسانی مطلوب از اهداف پست می باشد

 
 

جلسه شورای اداری پست استان اصفهان به ریاست معاون وزیر، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست برگزار شد.

جلسه شورای اداری پست استان اصفهان امروز سه شنبه سوم مهر ماه به ریاست مهندس نعمتی معاون وزیر، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست برگزار شد. مهندس نعمتی در این جلسه اظهار داشت: رویکرد بسیار خوبی در پست استان اصفهان حاکم است و با توجه به زیر ساخت های موجود شرایط مطلوبی را جهت ارایه خدمت وحرکت رو به جلو مشاهده می شود. وی افزود:با توجه به ظرفیت خوب پست استان و مجموعه مدیریت قوی این استان انتظار میرود ضمن ارزش به کار و جایگاه ارزشی پست وبا توجه به پارامترهای اقتصادی و نقش مهمی که برند پست دارد از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده نمائیم. معاون وزیراظهارداشت: در انعقاد قراردادها و استفاده از ظرفیت ها ضروریست با نگاه اقتصادی و عدم دید تک بعدی در جذب ترافیک و مدیریت هزینه دقت لازم صورت گیرد. رئیس هیات مدیره گفت :پتانسیل های خوبی در پست وجود دارد و در جذب ترافیک لازم است بازارهای الکترونیک، امانت و اسناد را در نظر داشته باشیم و با تکیه براین منابع عظیم و به ویژه نیروی انسانی توانمند، سهم بیشتری را از بازار جذب نماییم. وی ضمن تاکید برارایه خدمات خرید و فروش اینترنتی از جمله ارایه سوغات شهرها با این سرویس به مردم گفت: لازم است شبکه پستی کشور با تکیه بر توانمندی های خودش به حرکت ادامه دهد و در ارایه برخی خدمات از جمله لجستیک ابتدا زیر ساخت های لازم را فراهم نمائیم.
مهندس نعمتی با اشاره به عدم سرمایه گذاری های هدفمند در برخی ادارات تصریح کرد: تورم نیروی انسانی در بخش هایی از شبکه مشهود است و با توسعه برخی خدمات بایستی از این ظرفیت هاو فرصت ها استفاده کنیم. مهندس نعمتی افزود: جهت تحقق برنامه ها لازم است بروکراسی های گذشته را فراموش کنیم و راههای کوتاه تر را انتخاب کرده و درارایه خدمات به مردم اصل مشتری مداری و بهبود کیفیت خدمات مد نظر قرار دهیم. وی در ادامه خواستار شفافیت قیمت تمام شده خدمات و مشخص بودن فعالیت های پایه و ارزش افزوده و همچنین تبدیل پروژهای در دست اقدام در هر مرحله ای به سرویس پستی شد.
مدیرعامل با اشاره به نقش تک تک همکاران در تحقق اهداف، سرآمدی و رونق شبکه پستی کشور، اظهار داشت: آنچه می تواند یک شرکت خدمات رسان را سرپا نگه دارد؛ توجه به نیازهای روزمره مشتریان، تنوع بخشی به سرویس ها، سرعت و دقت در خدمات رسانی است. درابتدای این جلسه حمید باقری سرپرست اداره کل پست استان اصفهان گزارشی مبسوط از عملکرد پست استان و برنامه های پیش رو ارایه نمود. در پایان جلسه نیز مهندس نعمتی از حسین انصاری مقدم رئیس اداره پست شهرستان کاشان و ایوب رشیدی راد رئیس بخش توزیع استان با اهدای لوح، تقدیر نمود.

 
 
   
 
تحليل
:: اقتصادی ::
شارژ اضافی ۱۲۰هزار تومانی «یارانه‌ها» ذخیره نمی‌شود/ نحوه بهره‌مندی از این شارژ
:: فناوری اطلاعات ::
آغاز دور جدید حراج شماره‌های رند همراه اول
:: روی خط جوانی ::
چه زمانی برای اولین بار بگوییم "دوستت دارم"
:: ورزش ::
همه چیز درباره خویچا کواراتسخلیا، مارادونای گرجستانی
:: فرهنگ و هنر ::
قلم مقدس به‌دنبال معرفی اسوه برای نسل خبرنگاران است
:: حوادث ::
قتل زن تهرانی در حمام خانه اش / شوهرش تصمیم به مثله کردن جسد داشت که پشیمان شد!

يادداشت
:: اقتصادی ::
واریز حقوق کارکنان تا ۲۰ اسفند / پرداخت عیدی طی امروز و سه شنبه

 
     
   
     
     
    ::  تماس با ما  ::  درباره ما  ::  sitemap  ::  آگهي درهموطن  ::
کليهء حقوق متعلق است به روزنامهء هموطن سلام. ۱۳۹۳ - ۱۳۸۳
طراحی و اجرای سايت : شرکت به نگار