شنبه 1 ارديبهشت 1403

 
 
     
 
     
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
آگهي درهموطن 
اخبار در موبايل 
آرشيو روزنامه 
تماس با ما 
توصيه روز
:: بازار کامپيوتر ::
معرفی تبلت چهار هسته‌يی شرکت ASUS‎
:: نکته آموزشی ::
چگونه گوشی اورجینال را از تقلبی تشخیص دهیم؟

اخبار داخلی فناوری اطلاعات خدمات ویژه الکترونیک برای سازمان‌ها

 
 

چهارشنبه 11 بهمن 1396

خدمات ویژه الکترونیک برای سازمان‌ها

 
 

هر سازمان نیازهای حمل‌ونقلی متفاوتی دارد؛ نیازهایی که گاهی باید زمان زیادی را برای مرتفع کردنش صرف کرد. هنوز اغلب سازمان‌ها از سازوکار سنتی حمل‌ونقل برای درخواست خودرو یا پیک موتوری استفاده می‌کنند که در نهایت هزینه زمانی و مالی بالایی را برای آنها رقم می‌زند.

سمیه نیکانلو-هر سازمان نیازهای حمل‌ونقلی متفاوتی دارد؛ نیازهایی که گاهی باید زمان زیادی را برای مرتفع کردنش صرف کرد. هنوز اغلب سازمان‌ها از سازوکار سنتی حمل‌ونقل برای درخواست خودرو یا پیک موتوری استفاده می‌کنند که در نهایت هزینه زمانی و مالی بالایی را برای آنها رقم می‌زند. این در حالی است که با توجه به وجود اسنپ در بازار حمل‌ونقلی ایران، سازمان‌ها می‌توانند از خدمات این سامانه هوشمند استفاده کنند. خدماتی که اسنپ نام «راهکارهای سازمانی» را برای آن برگزیده است. اسنپ برای پاسخگویی به نیازهای حمل‌ونقلی مختلف سازمان‌ها دو راهکار «پنل سازمانی» و «کد سازمانی» را در نظر گرفته است. سازمان‌ها می‌توانند برای درخواست خودرو و پیک موتوری از این دو راهکار استفاده کنند.
پنل سازمانی، بیشترین ابتکار عمل برای یک سازمان
این روش برای سازمان‌هایی تعبیه شده که درخواست‌های متفاوتی دارند و نیاز است که در طول روز جابه‌جایی‌های بسیاری را انجام دهند. در این حالت یک سازمان می‌تواند از طریق یک صفحه وب به نشانی http://corporate.snapp.ir به تمام امکانات اسنپ دسترسی داشته باشد. این پنل به سازمان‌ها اجازه می‌دهد تا از چهار سرویس اسنپ‌اکو، اسنپ‌پلاس، اسنپ‌رُز و اسنپ‌باکس استفاده کنند و به صورت همزمان به تعداد دلخواه درخواست سفر دهند. از دیگر قابلیت‌های این پنل می‌توان به امکان ذخیره آدرس‌های منتخب، گزارش سفرها، گزارش‌های مالی مختلف، افزایش اعتبار و ارتباط با پشتیبانی اشاره کرد. دیگر مزایای پنل سازمانی:
- درخواست همزمان چند سرویس مختلف برای نیازهای متفاوت - کاهش هزینه‌های حمل‌ونقل سازمانی به سبب استفاده از اسنپ - امکان گزارش‌گیری سریع، با استفاده از فیلترهای مختلف - ثبت اطلاعات مربوط به هر سفر و عدم نیاز به تهیه رسید تنخواه - کد سازمانی، مناسب ماموریت‌های سازمانی
اسنپ کد سازمانی را بنا به درخواست شرکت‌ها و با توجه به فهرستی که هر سازمان ارائه می‌دهد تولید می‌کند. کارمندان هر شرکت با استفاده از این کد روی گوشی شخصی و اپلیکیشن اسنپ خودشان می‌توانند رایگان سفر کنند. سازمان‌ها با ارائه شماره تلفن و آدرس ایمیل کارمندان می‌توانند از مزایای کد سازمانی اسنپ بهره‌مند شوند. کد تعریف شده تنها برای فهرست تهیه‌شده قابل استفاده خواهد بود. در صورتی که کارمندان در سفرهای خود از این کد استفاده کنند هزینه سفر از حساب اسنپ سازمان کسر خواهد شد. مانند پنل سازمانی، استفاده‌کنندگان از کد سازمانی نیز می‌توانند گزارش‌های دوره‌ای خود را از اسنپ به صورت نسخه دیجیتالی و کاغذی دریافت کنند.
راهکارهای اسنپ برای سازمان‌هایی طراحی شده‌اند که می‌خواهند هزینه‌های حمل‌ونقل خود را کاهش دهند و از طرفی این هزینه‌ها و سفرها را به نحو بهتری مدیریت کنند. در صورتی که درباره راهکارهای سازمانی اسنپ سوال دارید یا می‌خواهید از یکی از این سرویس‌ها استفاده کنید کافی‌ است از طریق ایمیل corporate@snapp.cab با اسنپ در تماس باشید.

 
 
   
 
تحليل
:: اقتصادی ::
شارژ اضافی ۱۲۰هزار تومانی «یارانه‌ها» ذخیره نمی‌شود/ نحوه بهره‌مندی از این شارژ
:: فناوری اطلاعات ::
آغاز دور جدید حراج شماره‌های رند همراه اول
:: روی خط جوانی ::
چه زمانی برای اولین بار بگوییم "دوستت دارم"
:: ورزش ::
همه چیز درباره خویچا کواراتسخلیا، مارادونای گرجستانی
:: فرهنگ و هنر ::
قلم مقدس به‌دنبال معرفی اسوه برای نسل خبرنگاران است
:: حوادث ::
مرد تهرانی زن سابق خیانتکارش را کشت و خودکشی کرد

يادداشت
:: فناوری اطلاعات ::
تاکید بر توسعه زیرساخت و سرویس های ارزش افزوده پیام رسان ها

 
     
   
     
     
    ::  تماس با ما  ::  درباره ما  ::  sitemap  ::  آگهي درهموطن  ::
کليهء حقوق متعلق است به روزنامهء هموطن سلام. ۱۳۹۳ - ۱۳۸۳
طراحی و اجرای سايت : شرکت به نگار